Tyovalot.fi verkkokauppa

Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä.
Yritysasiakkaiden ja Tyovalot.fi / Siikalatvan Laitehuolto ja MyBeta.fi (Lehto Trading Oy) välisessä kaupassa sovelletaan Suomen kauppalakia ellei erillistä kirjallista sopimusta ole tehty.

Toimitusajat

Toimitusaika varastossamme oleville tuotteille on normaalisti 1-3 arkipäivää. Lähetämme varastotuotteet heti postin tai sovitun toimitustavan mukaisesti hyväksytyn tilauksen jälkeen. Mikäli olet valinnut laskutusmaksutavan, varmistamme yrityksen luottotiedot ennen toimitusta.

Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut varastostamme, kestää tehdastoimitus 2-3 viikkoa. Ilmoitamme toimitusviivästyksestä sähköpostitse välittömästi tilauksen käsittelyn yhteydessä. Mikäli tilaamaasi tuotetta ei ole enää saatavilla, ilmoitamme siitä sähköpostilla tai puhelimitse ja palautamme mahdollisen ennakkomaksun.

Takuu

Kaikilla uusilla tuotteillamme on valmistajan myöntämä takuu. Takuu on pääsääntöisesti 1 vuosi. Katso tarkempi takuulauseke TÄSTÄ.

Palautukset ja takuupalautukset

tyovalot.fi / janilehto.com /MyBeta.fi verkkokauppa tarjoaa turvalliset kaupat – 14 päivän palautusoikeus.

Sovi takuuvaihdosta tai palautuksesta ennen lähettämistä, niin sovitaan paras lähetysvaihtoehto.

Huom! Uusilla CDI boxeilla ja muilla ohjainlaitteilla (esim eber/webasto) tai elektroniikkayksiköillä ei palautus- tai vaihto-oikeutta. Myöskään elektroniikkahuoltotöissä ei “palautusoikeutta” eli jos vika on jossain muualla kuin korjatussa laitteessa, niin perimme kuitenkin korjauksesta/testauksesta hinnaston mukaisen maksun.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa, mikäli kyyseessä ei ole takuunalainen palautus. Jos epäilet tuotteet olevan rikki tai muutoin puutteellinen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä tuotteen myyjään.

14 päivän palautusoikeus lasketaan lähetyksen vastaanottopäivästä. Eli siitä hetkestä kun asiakas vastaanottaa tuotteen fyysisesti. Kuluttajalla on myös oikeus tutustua tavaraan samaan tapaan kuin myymälässä. Jos kuluttaja kuitenkin huolellisuusvelvoitteensa vastaisesti ottaa tavaran käyttöönsä, ei hän menetä peruuttamisoikeutta, mutta vastaa tavaran arvon alentumisesta. Jos tavara on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, kuluttaja vastaa tavarasta koko sen arvolla. (13.6.2014 uudistunut verkkokauppalaki)

Kuluttajan on erikseen ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle. Tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei siis enää riitä tilauksen peruutukseen. (13.6.2014 uudistunut verkkokauppalaki)

Tutustu uuteen verkkokauppalakiin tästä linkistä

Finlexin laki kuluttajansuojalain muuttamisesta löytyy tämän linkin takaa

Yleiset ehdot

Lähetyksiin lisätään mahdolliset toimitus- ja laskutuslisät, mutta emme lisää pientoimitusmaksuja. Pidämme oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut oleellinen hintavirhe tai tuotetta ei ole enää saatavilla maahantuojalta.

Toimitustavat:

-Keltainen Kuljetus 16 (Postipaketti)
-Keltainen Kuljetus 14 (Jaetaan päiväksi)
-Keltainen Kuljetus 9 (Aamupostipaketti)
-Schenker tai DHL kuriiri (sovittava erikseen, isot lavalähetykset)
-Nouto (noudosta sovittava ennen hakemista)

Toimitamme postin tai huolintafirman seurantanumeron lähetyksen seurantaanne varten ilmoittamaanne sähköpostiin.
Postiennakkolähetyksissä käytämme ainoastaan Keltaisen Kuljetuksen 16 palvelua.

Maksutavat:

1. Postiennakkomaksu

Postiennakkomaksu on 4.0 €, joka lisätään kokonaissummaan postimaksun lisäksi. Tilatessasi postiennakolla, voit lunastaa paketin Postitoimistostasi.

2. Ennakkomaksu

Tällä maksutavalla säästät postiennakkomaksun. Maksat siis tilauksesi ennakkoon tyovalot.fi tilille. Lähetämme tilauksesi heti, kun suoritus näkyy tilillämme. Saat sähköpostitse ennakkomaksupyynnön, jossa ilmenee tilinumero ja maksun viitenumero.

3. Laskutus

Voimme toimittaa lähetyksen laskutuksella luottokelpoisille yrityksille. Tarkistamme yrityksen luottokelpoisuuden. Lisäksi aiempia maksulaiminlyöntejä tai merkittävää maksun viivästystä ei asiakasrekisterissämme ole kirjattuna. Ei yksityishenkilöille.
Voimme laskuttaa myös sähköisesti. Merkitse lisätietoja kenttään OVT tunnus, yrityksen Y-tunnus sekä OVT operaattorin tunnus.

4. Käteinen noudon yhteydessä

Voit myös maksaa käteisellä noudon yhteydessä. Pankki- tai luottokortit eivät valitettavasti toimipaikassamme käy.

5. Verkkopankkimaksut

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout. Seuraavien pankkien verkkomaksupainikkeet ovat kaupassamme tuettuja: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Säästöpankki/POP, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-pankki.

6. Luottokunnan maksupainikkeet

Mikäli haluat maksaa luottokortilla, niin Neocard, Visa, Visa Electron, Mastercard, Business Eurocard ja Joustoraha ovat käytettävissä siihen tarkoitukseen.

7. SveaWebPay (Lasku yksityisille)

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat: Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan.

Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen tililuotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksiasi tiliisi Svean sopimusasiakkailta.

Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee Sinun nostaa kuukausittaista lyhennyserää.

Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi.

Osamaksu

SveaWebpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla.

Saat kotiisi osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydät www.sveawebpay.fi/tiliehdot/. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot: (Huom! Ainoastaan Svea maksuihin liittyen, muussa tapauksessa info@tyovalot.fi)

Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi